fbpx
miercuri, octombrie 4, 2023
AcasăCuriozitatiExperimentul Philadelphia

Experimentul Philadelphia

Se presupune că, în toamna anului 1943, un distrugător al US Navy a fost invizibil și teleportat din Philadelphia, în Norfolk Virginia, într-un incident cunoscut sub numele de Experimentul Philadelphia.

Au fost căutate în mod repetat înregistrări din cadrul Filialei Arhivelor Comandamentului de Istorie și Patrimoniu Naval, dar nu au fost găsite documente care să confirme evenimentul sau orice interes al Marinei în încercarea unei astfel de realizări.

Nava implicată în experiment a fost USS Eldridge. Arhivele au analizat jurnalul de punte și jurnalul de război de la punerea în funcțiune a lui Eldridge la 27 august 1943 la New York Navy Yard până în decembrie 1943. Următoarea descriere a activităților lui Eldridge este rezumată din jurnalul de război al navei.

După punerea în funcțiune, Eldridge a rămas în New York și în Long Island Sound până la data de 16 septembrie, când a navigat spre Bermuda.

Oficiul pentru Cercetări Navale (ONR) a declarat că utilizarea câmpurilor de forță pentru a face o navă și echipajul ei invizibil nu este conformă cu legile fizice cunoscute. ONR susține, de asemenea, că teoria unificată a câmpului Dr.

Albert Einstein nu a fost niciodată finalizată. În perioada 1943-1944, Einstein a fost consultant cu fracțiune de normă la Biroul Marinei, efectuând cercetări teoretice cu privire la explozivi și explozii. Nu există nicio indicație că Einstein a fost implicat în cercetări relevante pentru invizibilitate sau pentru teleportare.

Experimentul din Philadelphia a fost numit și „Project Rainbow”. O căutare cuprinzătoare a arhivelor nu a reușit să identifice înregistrările unui proiect Rainbow referitor la teleportare sau la dispariția unei nave. În anii 1940, numele de cod RAINBOW a fost folosit pentru a se referi la axa Roma-Berlin-Tokyo.

Planurile RAINBOW erau planurile de război pentru a învinge Italia, Germania și Japonia. RAINBOW V, planul în vigoare la 7 decembrie 1941, când Japonia a atacat Pearl Harbor, a fost planul folosit de SUA pentru a lupta împotriva puterilor Axei.

Unii cercetători au ajuns la concluzia eronată că, degaussing are legătură cu a face un obiect invizibil. Degaussing este un proces în care un sistem de cabluri electrice sunt instalate în jurul circumferinței corpului navei, care se desfășoară de la prova la pupa de ambele părți. Un curent electric măsurat este trecut prin aceste cabluri pentru a anula câmpul magnetic al navei.

Echipamentul de degaussing era instalat în corpul navelor marinei și putea fi pornit ori de câte ori nava se afla în ape care ar putea conține mine magnetice, de obicei ape puțin adânci în zonele de luptă. S-ar putea spune că degazarea, făcută corect, face o navă „invizibilă” pentru senzorii minelor magnetice, dar nava rămâne vizibilă pentru ochiul uman, radar și dispozitivele de ascultare subacvatică.

După mulți ani de căutări, personalul arhivelor și cercetătorii independenți nu au găsit niciun document oficial care să susțină afirmația că un experiment de invizibilitate sau teleportare a existat cu adevarat si care a avut loc la Philadelphia sau în orice altă locație.

Itinerarul aceste nave: Începând cu 18 septembrie, nava se afla în vecinătatea Bermudelor în curs de pregătire și încercări pe mare până la 15 octombrie, când Eldridge a plecat într-un convoi spre New York, unde convoiul a intrat in port pe 18 octombrie. Eldridgea rămas în portul New York până la 1 noiembrie, când făcea parte din escorta pentru Convoiul UGS-23 (New York).

La 2 noiembrie, convoiul a intrat în baza navală de operare, Norfolk. La 3 noiembrie, Eldridge și Convoiul UGS-23 au plecat spre Casablanca, unde au ajuns pe 22 noiembrie. La 29 noiembrie, Eldridge a plecat cu una dintre escorte pentru convoiul GUS-22 și a sosit împreună cu convoiul la 17 decembrie in portul din New York.

Eldridge a rămas în New York în materie de disponibilitate și în Block Island Sound până la 31 decembrie, când a pornit în Norfolk cu alte patru nave. În acest interval de timp, Eldridge nu a fost niciodată la Philadelphia.

O copie a Eldridge al raportul complet de acțiune și jurnalul de război in al doilea război mondial, inclusiv secțiunea de observații din jurnalul de punte din 1943, este deținută in Arhive pe microfilm, NRS-1978-1926. Dosarul original este deținut de Arhivele Naționale.

Se presupune că echipajul navei comerciale civile SS Andrew Furuseth a observat sosirea prin teleportare a Eldridge în zona Norfolk. Buletinele de mișcare ale lui Andrew Furuseth se află în evidența Flotei a X-a aflate în custodia Filialei Militare Moderne, Arhivelor Naționale și Administrației Evidențelor, (8601 Adelphi Road, College Park, MD 20740-6001), care are, de asemenea, custodia rapoartelor de acțiune si razboi, jurnale de punte ale tuturor navelor marinei din cel de-al doilea război mondial, inclusiv Eldridge.

Buletinele de circulație enumeră porturile de escală ale navei comerciale, datele vizitei și desemnarea convoiului, dacă există. Buletinul de mișcare arată că Andrew Furusetha plecat din Norfolk cu convoiul UGS-15 la 16 august 1943 și a ajuns la Casablanca pe data de 2 septembrie.

Nava a părăsit Casablanca pe 19 septembrie și a ajuns în largul Capului Henry pe 4 octombrie. Andrew Furuseth a părăsit Norfolk cu Convoiul UGS-22 pe 25 octombrie și a ajuns la Oran pe 12 noiembrie.

Nava a rămas în Marea Mediterană până s-a întors cu Convoiul GUS-25 la Hampton Roads la 17 ianuarie 1944. Arhivele au o scrisoare de la locotenentul Junior Grade William, negând categoric că el sau echipajul său au observat orice eveniment neobișnuit în timp ce se afla în Norfolk. Eldridge și Andrew Furuseth nu erau nici măcar în Norfolk în același timp.

Ultimele articole

Cele mai populare

error: Content is protected !!